Kiütések

A viszonylag nagy kiterjedésű ekcéma sokkolt, mikor tükörbe néztem. A hátamon jelentkező viszkető érzés okát kezdtem kutatni, és meglepett az eredmény. A felismerés után azonban néhány nap alatt nyomtalanul eltűnt, és azóta sem tért vissza a tünet. De miről is van szó?

Azt már a legelső bejegyzésben írtam, hogy Nagyboldogasszonyhoz (Gyermekét tartó Madonna) a magyarsággal kapcsolatos olvasmányaim útján jutottam el. 


Évekkel azelőtt sok hasonló témájú könyvön rágtam át magam, és megfogott néhány elmélet. A korábbi történetekhez hasonlóan, ezúttal is szerettem volna fokozni a hatást. A Nevet akkoriban rendszeresen úgy ismételtem, hogy képzeletben magam előtt láttam a betűkkel leírt szót. Ehhez hozzájárult az a tapasztalat is, mely szerint a régi rovásírás jeleiben elképesztő energiát éreztem, az ilyesmit nehéz megfogalmazni, de még most is, ha így leírva látok egy szót, érzem, hogy valósággal sugárzik. Egyszerű jelek, hihetetlen erővel, ilyet tudtak a régiek. Adta magát, hogy ezúttal is kombinálni kezdjek. Elkezdtem ezért tanulni az írásjeleket, és miközben magamban ismételtem a Nevet, próbáltam azt a székely rovásírás jeleivel magam elé képzelni. 

A viszkető érzés néhány nap után jelentkezett először. Egy-egy rosszul kiválasztott ruha, vagy gyengébb minőségű tusfürdő tud hasonló tüneteket okozni, így először nem is foglalkoztam vele. Az érzés azonban fokozódott, és már megkerülhetetlenné vált. Tükörben vizsgáltam meg, miért viszkethet a vállam, és persze a szemem előtt volt a megoldás. Mintegy két tenyérnyi ekcémás folt piroslott a vállam környékén. Riasztó volt a semmiből ilyen nagy felületen megjelenő rondaság.
Mivel ebben az időszakban nem volt más változás az életemben, tudtam, mit kell tenni. Felhagytam a rovásírás jeleinek felidézésével, és a Nevet az elképzelt betűk nélkül ismételgettem tovább magamban.

A tünetek enyhülni kezdtek, néhány napon belül el is múltak.

A következő tapasztalatot vontam le: a rovásírás a régi korok csodája, melynek a mai napig hatalmas ereje van. A Név felidézéséhez azonban nincs rá szükség. A túlzott mentális erőfeszítést pedig betegséggel jelezheti a szervezet. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Az Ég szerelme

Kezdők szerencséje

Ezoterikus csapda